Käviämäärä

perjantai 18. tammikuuta 2013

18.1.13=)

                                              HYVÄÄ NIMI PÄIVÄÄ KAIKILLE,LAUROILLE!
                                            Moikka en ole kirjoittanut pitkään aikaan koska, mulla on ollut
                                            kaks koetta+pistari ja sitten viellä tulossa kolme!+ että
                                            mun tää blogspotti ei anna ladata uusia kuvia ollenkaan=0
                                           Mutta mun mummoni tulee ulkomailta mukanaan Ghouls Alive Spectra.
                                            Ja sitten sieltä saan myös sieltä kaksi jotain Monster Highin näköisiä
                                            ja tapaisia nukkeja 2nukkee mulle ja mun siskolle 2 ,ne on maksanut siellä
                                           4,90 ja niitten paketin sivussa lukee Monster Doll??
                                               + Omistan nyt siis 13+Spectra=)
                                                   HYVÄÄ VIIKON LOPPUA KAIKILLE!=)
                                         
                                           

4 kommenttia:

  1. Hups noi tekstit(osa)meni vähän sivuun=)

    VastaaPoista
  2. Uusia nukkeja siis tiedossa :D ?

    ota sitten paljon kuvia Ghouls alive nukestasi ^^

    ne mitkä on ollut vain 4,90 ja sivussa lukee monster doll saattaa aika suurella todennäköisyydellä olla piraatti monster high nukkeja, itse olen netissä törmännyt moniin piraatti monstereihin kuten esim. Monster Girl ja vastaavat väännökset Monster High :sta

    VastaaPoista
  3. Joo otan kuvia mutta mulla on pieni ongelma kun en saa nit blogiin kska siinä ei enään ole sitä ¨Lisää¨Kohtaa?

    Mutta yritän tänne mutta jos ei onnistu niin laitan sitten vanhaan blogiini=www.larppa.omasivu.fi

    Ps.Sun blgi on ihan paras ja luen sitä JOKA päivä=)!!

    VastaaPoista
  4. Joo siis unohin ne nuket on ostettu Espanjasta 4.90 eurolla mutta ne on kait niin kun jotain '' kopiota''
    mutta muovisia kait=)
    Saan ne luultavasti 24 tammikuuta=)

    VastaaPoista